روش های پرداخت اینترنتی - بانکداری الکترونیکی
نوع فایل
ورد (WORD)
حجم فایل
7 مگابایت
تاریخ انتشار
۹ آبان ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
341 بازدید
48,000 تومان

پایان نامه درباره بانکداری الکترونیکی

موضوع پایان نامه : بانکداری الکترونیکی – مقاله بانکداری الکترونیکی

نوع فایل : (word) – قابل ویرایش میباشد.

پایان نامه بانکداری الکترونیکی برای دانشجویان ارشد و کارشناسی.. ما در اینجا در مورد بانکداری الکترونیکی توضیحات کامل به صورت قالب فایل ورد (word) آورده ایم. +فهرست جدول +فهرست اشکال +فهرست نمودار ها

 

پایان نامه بانکداری الکترونیکی در ۵ فصل به عنوان های زیر توضیح داده شده است!

  1. بانکداری الکترونیکی
  2. ارائه ی مدلی از عوامل موثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی
  3. شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی و برررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
  4. بررسی تأثیر گسترش بانکداری الکترونیکی بر سودآوری بانک های تجاری ایران
  5. بانکداری الکترونیکی در کشورهای شمال اروپا و رتبه بندی کشورها از نظر آمادگی الکترونیکی

 

چکیده از پایان نامه بانکداری الکترونیکی

توسعه و گسترش بانکداری الکترونیکی به عنوان یکی از کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای پولی و بانکی کشورهای پیشرفته جهان. صنعت بانکداری کشور را در سال های اخیر به منظور به کارگیری این نوآوری به تکاپو وادار کرده است.بدیهی است کاربرد بانکداری الکترونیکی در صنعت بانکداری کشور هنگامی مفید ارزیابی می شود.

که سرمایه گذاری های انجام شده از جانب بانک ها در این زمینه، سودآوری آنها را افزایش دهد. در این پژوهش، سعی کرده ایم که تاثیر اقدامات انجام شده از سوی بانک های تجاری کشور برای گسترش بانکداری الکترونیکی بر سودآوری آنها را در قالب یک مدل اقتصادسنجی تبیین نماییم.

تاریخچه بانکداری الکترونیک

از سال ۱۹۵۹ میلادی با تغییر سیستم خدمات‌دهی بانکها از شکل سنتی به سیستم نوین. نوع جدیدی از خدمات به نام کارتهای اعتباری مورد استقبال عموم قرار گرفت بنحویکه اولین سیستم بانکی ارائه کننده کارتهای اعتباری در سال ۱۹۵۹ از سوی Of America Bank در کالیفرنیا معرفی شد.

سپس اتاقهای پایاپای سنتی، اسناد بین بانکی خود را با اتاقهای پایاپای اتوماتیک تعویض نمودند. همزمان با رشد سرعت استفاده از ماشینهای تحویلداری خودکار (ATM) در دهه ۱۹۹۰. نقش بانکداری الکترونیک در سطح دنیا بارزتر و برجسته‌تر گردید و به نظر می‌رسد این روند رو به تکامل باشد. پایان نامه درباره بانکداری الکترونیکی

بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی

تحقیقات زیادی در مورد بررسی عواملی که پذیرش بانکداری الکترونیکی را بین استفاده کنندگان تحت تاثیر قرار می دهد، صورت گرفته است. خلاصه نتایج برخی از تحقیقات انجام شده در زمینه پذیرش بانکداری الکترونیکی در ایران و جهان در جدول ۵-۳ ارائه شده است.

امروزه با توجه به مزایای اقتصادی فراوان سیستم های بانکداری الکترونیکی از نظر کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری بانک ها، افزایش کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان، رفع محدودیت های زمانی و مکانی و گسترش حوزه فعالیت های بانکی و بازاریابی و جز اینها در بسیاری از کشورهای پیشرفته علاوه بر بانک های جدید که خدمات خود را تنها از طریق ارتباطات الکترونیکی به مشتریان ارائه می کنند.

بانک های با سابقه نیز در کنار فعالیت فعلی خود و یا با تاسیس بانک های مستقل به شیوۀ الکترونیکی به عملیات خود وسعت می بخشند، با توجه به این مزیت ها است که در سال های اخیر، اقداماتی به منظور حرکت به سوی بانکداری الکترونیکی از سوی نظام بانکی کشور صورت گرفته است. مقاله بانکداری الکترونیکی

حق قانون کپی رایت سایت دیجی اسکا

توصیه میکنیم پایان نامه درباره سی شارپ را هم مشاهده کنید. مقاله بانکداری الکترونیکی

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.