تاریخ انتشار
۵ تیر ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها
323 بازدید
30,000 تومان

طرح توجیهی تولید آبکاری قطعات پلاستیکی

طرح آبکاری قطعات پلاستیکی

موضوع طرح : مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید آبکاری قطعات پلاستیکی

نوع فایل : (PDF+word) – قابل وییرایش می باشد.

نام محصول : آبکاری قطعات پلاستیکی

ظرفیت پیشنهادی طرح : ٩۵٠٠٠متر مربع آبکاری در سال

گرایش : طرح توجیهی کارآفرینی

طرحی آماده با فرمت word + PDF مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید آبکاری قطعات پلاستیکی  برای دانشجویان و دانش آموزان رشته های مختلف .. ما در اینجا در مورد مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید آبکاری قطعات پلاستیکی  توضیحات کامل به صورت قالب فایل ورد (word) آورده ایم.

این طرح دارای فرم خلاصه از تمام مقاله است و صفحه مشخصات فردی دارد و  همچنین دارای فهرست مطالب می باشد. به طور کامل این فایل قابل ویرایش می باشد و در قالب Word است. می توانید آن را مطابق با سلیقه خودتان ویرایش نمایید.

مقدمه ای از این طرح..

قطعات پلاستیکی آبکاری شده تعرفه مشخصی ندارنـد. مـیتـوان گفـت کـه درصـدی از دکمـه از مـواد پلاستیکی پوشانده نشده. با مواد نسجی تحت تعرفه ۲۱/۹۶۰۶ از جنس قطعات پلاسـتیکی آبکـاری شـده می باشد.

بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت داخلی و جهانی محصول

به دلیل توسعه صنعت آبکاری قطعات پلاستیکی در سالهای اخیر و استفاده از آن به منظور جـایگزین کـردن قطعات پلاستیکی آبکاری شده به جای قطعات فلزی و کاربردهـای زینتـی در جهـت مـشتری پـسند کـردن محصولات.  تقاضای روز افزونی در بازار برای آبکاری قطعات پلاستیکی وجـود داشـته و دارد. در حـال حاضـر برخی واحدهای صنعت بزرگ نظیر پارس الکتریک خود دارای خـط آبکـاری پلاسـتیک بـوده. و نیـاز خـود را مرتفع میسازند. لیکن بخش اعظم نیاز بازار از واحدهای کوچـک و متعـددی کـه در حـال حاضـر در اطـراف شهرهای بزرگ نظیر تهران فعالیت دارند، تامین می شود.

توضیح موارد مصرف و کاربرد 

به طور کلی هدف از آبکاری و ایجاد پوشش بر روی قطعات پلاستیکی یکی از اهداف ذیل است:

  1. اهداف زینتی: زینت دادن و زیبا کردن قطعه و مشتری پسند کردن آن
  2. اهداف فنی : افزایش مقاومت قطعه در برابر سایش،  قابلیـت هـدایت سـطح قطعـه ، صـیقلی کـردن و قابلیـت

 

موارد کاربرد: صنایع لوازم خانگی، صنایع مخابرات در ساخت تلفن، کابلهای انتقال نیرو، صنعت ساختمان، صنعت کامپیوتر در ساخت مدار چاپی، مواد اولیه مصرفی عمده آند نیکل، آند مس فسفره، سولفات نیکل، سولفات مس، اسید سولفوریک، کلرید پالادیوم، اسید کربنیک

مجموعه فرآیندهایی که تحت آن. سطح قطعات فلزی و یا غیر فلزی (اجسام رسانا، نیمه رسانا و نارسانا) با لایه هایی از فلز یا غیر فلز جهت دستیابی به سطوح مناسب برای کاربردهای صنعتی و یا تزئینی و کاهش هزینه تولید، پوشیده میشوند را آبکاری می گویند.به طور کلی آبکاری قطعات پلاستیکی صنعتی نو محسوب میگردد. چرا که اولین قطعات پلاستیکی آبکاری شده با جریان برق(Electroplating) در سال ۱۹۶۳وارد بازار شدند.

سبکی پلاستیکها در مقابل فلزات. روش تولید ساده و امکان قالب گیری سریعتر و راحت تر آنها. عدم نیاز به پرداخت کاری بعد از قالب گیری. استحکام فیزیکی قابل قبول و مناسب و مقاوم بودن آنها در برابر فرسودگی و قیمت تمام شده پایین تر در مقایسه با مشابه فلزی باعث شده است که این صنعت به سرعت رشد و توسعه یابد. به طوری که امروزه علاوه بر ABS (که اولین و تنها پلیمری بود که تا سال ها قابل آبکاری بود) با استفاده از حلالهای ویژه. بسیاری دیگر از پلاستیکها قابل آبکاری میباشند و استفاده از قطعات پلاستیکی آبکاری شده در صنایع مختلف از جمله اتومبیل سازی. لوازم خانگی (یخچال، تلویزیون، رادیو، ضبط و پنکه). اسباب بازی، موتور سیکلت و دوچرخه. دکمه و زیور آلات روز به روز کاربرد بیشتری مییابد.

طرح آبکاری قطعات پلاستیکی

لینک دانلود این طرح به صورت کامل بعد از خرید قانونی نمایش داده می شود.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.