تاریخ انتشار
۵ تیر ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها
272 بازدید
30,000 تومان

دانلود طرح توجیهی مقدماتی تولید آلیاژ ABS/P

طرح توجیهی تولید آلیاژ

موضوع طرح : مطالعات امکانسنجی مقدماتی تولید آلیاژABS/P

نوع فایل : (PDF+word) – قابل وییرایش می باشد.

نام محصول : آلیاژ ABS/P

گرایش : طرح توجیهی کارآفرینی

طرحی آماده با فرمت word + PDF مطالعات امکانسنجی مقدماتی تولید آلیاژABS/P برای دانشجویان و دانش آموزان رشته های مختلف .. ما در اینجا در مورد مطالعات امکانسنجی مقدماتی تولید آلیاژABS/P توضیحات کامل به صورت قالب فایل ورد (word) آورده ایم.

این طرح دارای فرم خلاصه از تمام مقاله است و صفحه مشخصات فردی دارد و  همچنین دارای فهرست مطالب می باشد. به طور کامل این فایل قابل ویرایش می باشد و در قالب Word است. می توانید آن را مطابق با سلیقه خودتان ویرایش نمایید.

 

خلاصه طرح توجیهی مقدماتی تولید آلیاژ ABS/P

مقدمه ای از این طرح..

 

معرفی محصول طرح توجیهی تولید آلیاژ

مدت های زیادی است که مخلوط PC و AB مورد استفاده قرار گرفته اند. علت موفقیت در استفاده از آن ها، خواص عالی حرارتی، مکانیکی و استحکام ضربه آن ها است. هر کدام از این اجزاء به تنهایی خواص مثبت و منفی را دارند. که ایجاد مخلوط میتواند سبب حصول تلفیقی از این دو کند. خواص مربوط به این پلیمرها در جدول ۱ نشان داده شده است.
خصوصیت اصلی این مخلوط خواص مکانیکی مناسب و مقاومت ضربه بالای آن ها است. بدین معنی که میتوان با استفاده از این دو پلیمر و استفاده از اختلاط مذاب توسط تجهیزات عادی و معمولی، بدون اضافه کردن هرگونه مواد اضافی و تکمیلی، این خواص را در مخلوط حاصل ایجاد کرد.

اجزاء مخلوط پلی کربنات
کامپیوتر در اصل پلی استر، کربنیک اسید خطی ترمو هیدروکسی های دی پلاستیک است. که حاوی گروه های آروماتیک و آلیفاتیک است.

 کاربردهای پلی کربنات
در صنایع اتومبیل جهت تزئینات داخلی خودرو، ساخت داشبورد و متعلقات آن، ساخت سپر و پانلهای داخلی و شیشه های چراغ اتومبیل های مدرن، در صنایع بهداشتی و پزشکی جهت ساخت بطری های شفاف برای بسته بندی مواد غذایی و داروئی، ساخت انواع عینک های طبی و صنعتی و همچنین تهیه لنزهای چشمی در رنگ های مختلف، لوازم دیالیز، آندوسکوپی و انتقال خون و ساخت آمپول بدون سوزن، در صنایع برق و کامپیوتر جهت ساخت کانکتورهای الکتریکی، لوازم الکتروتکنیک، ساخت دیسک های فشرده تزئینات پوشش کامپیوترها و در صنایع ایمنی جهت ساخت کلاه ایمنی، عینک های ایمنی، ماسک های گاز و پوشش های محافظ و همچنین در صنایع نظامی جهت ساخت شیشه های مقاوم جلوی هواپیماهای شکاری و ساخت شیشه های ضد گلوله کاربرد دارد.

طرح توجیهی تولید آلیاژ

لینک دانلود این طرح به صورت کامل بعد از خرید قانونی نمایش داده می شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.