سورس کد مدیریت کتابخانه به زبان سی شارپ
نوع فایل
سی شارپ (c#)
حجم فایل
20 مگابایت
تاریخ انتشار
۲۲ مرداد ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1243 بازدید
54,000 تومان

دانلود پروژه سورس کد مدیریت کتابخانه به زبان سی شارپ

سورس کد مدیریت کتابخانه به زبان سی شارپ

سورس کد مدیریت کتابخانه: وب سایت دیجی اسکا ﺑﻪ ﻋﻨﻮان مدرس رﺷﺘﻪنرم افزار این نرم افزار را باهدف گامی بسوی اسان تر کردن کارها در سیستم مدیریت کتابخانه انجام داده است. اﻳﻦ ﻧﺮم اﻓﺰار ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻔﺎده ﻟﻮازم اﻟﺘﺤﺮﻳﺮﻫﺎ و ﻛﺘﺎﺑﻔﺮوﺷﻲ ﻫﺎ ﻃﺮاﺣﻲ ﺷﺪه اﺳﺖ ﻛـﻪ دارا ﻗﺎﺑﻠﻴـﺖ ﻫـﺎی ﮔﺰارش ﮔﻴﺮی اﻃﻼﻋﺎت،اﻣﻨﻴﺖ دﺳﺘﺮﺳﻲ ﺑﻪ اﻃﻼﻋﺎت میباشد. اﻳﻦ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻃﻮری ﺗﻬﻴﻪ ﺷﺪه ﻛﻪ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﻧﻴﺎز ﻫﺎی ﻳﻚ مجموعه کتابخنه ایرا فراهم میسارد.

یکی دیگر از پروژه های سورس کد حرفه ای کتابخانه که توسط تیم برجسته مهندسان دیجی اسکا در بهار ۱۴۰۰ طراحی و برنامه نویسی شده است. این پروژه به زبان ویژوال استدیو با سی شارپ و بانک اطلاعات SQL Server برنامه نویسی شده است. این پروزه با تمامی نسخه های سی شارپ قابل باز شدن است. و ما نسخه Microsoft Visual Studio 2015 را به شما پیشنهاد می کنیم.

در پروژه دانشجویی مدیریت کتابخانه که به زبان سی شارپ نوشته شده است. شما به سادگی میتوانید سورس کد را با برنامه ویژوال استدیو باز کنید و هر قسمت را دوست داشته باشید ویرایش و اطلاعات خود را جایگزین کنید. و همچنین میتوان مقاله ای در مورد سیشارپ در این لینک(+) مشاهده کنید.

شما می توانید پروژه سورس کد مدیریت کتابخانه را خرید کنید و از آن برای پروژه های مشابه و یا پروژه های درسی پایان ترم برای دروس رشته کامپیوتر استفاده نمایید.

نام پروژه : پروژه سورس کد مدیریت کتابخانه

نرم افزار مورد استفاده : Microsoft Visual Studio 2015

تعداد فرم : ۱۳

 

همراه با فایل آموزشی پاورپوینت تمامی فرم ها و برنامه نویسی تمامی قسمت ها برای ارائه

 

امکانات پروژه مدیریت کتابخانه

  • کاربر می تاند ثبت نام کند
  • کاربر می تواند Login  کند .
  • ﻣﻲﺗﻮاﻧﺪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎ را ﺑﺮﻋﻬﺪه ﺑﮕﻴﺮد.
  • پیغام خوش آمد گویی برای کاربران و اعضا
  • user ساعت و تاریخ سییستم را در بالای فرم login  مشاهده می کند
  • منو های مختلف زیبا
  • قابلیت ثبت نام کاربران
  • نمایش لیست کاربران
  • ادمین می تواند کاربران جدید اضافه کند
  • ادمین می تواند اطلاعات کاربران را ویرایش کند
  • ادمین میتواند کاربر را از لیست کاربران حذف کند
  • قابلیت اضافه کردن اعضا
  • قابلیت آپلود عکس
  • نمایش لیست اعضا
  • قابلیت ثبت کتاب
  • قابلیت اضافه نکردن محتوای کتاب تکراری
  • نمایش لیست کتاب ها
  • قابلیت چستچو کتاب ها
  • قابلیت تحویل کتاب
  • قابلیت پس دادن کتاب
  • نمایش تاریخ و زمان آنلاین

توضیحات کلی پروژه مدیریت کتابخانه

۱- فرم صفحه ورود

کاربر در این صفحه می تواند به نرم افزار لاگین کند اگر از قبل نام کاربری و رمز عبور داشته باشد. در غیر این صورت می تواند با کلیک بر روی دکمه ثبت نام اقدام کند.

در اﻳﻦ ﻓﺮم ﺑﺮای ﻟﺤﺎظ اﻣﻨﻴﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻓﻘﻂ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ وارد ﺳﻴﺴـﺘﻢ ﺷـﻮﻧﺪ ﻛـﻪ دارای ﻧـﺎم ﻛـﺎرﺑﺮی و کلمه عبور ﺑﺎﺷﻨﺪ.و یک پیغام خوش آمدگویی به کاربر داده میشود.

ﻛﺎرﺑﺮ ﺑﻌﺪ از ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻧﺎم ﻛﺎرﺑﺮی و رﻣﺰ ﻋﺒﻮر ﺑﺎ ﻛﻠﻴﻚ ﺑﺮ روی دکمه ی login ورود ﺑﻪ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ وارد ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ شود ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎ را ﺑﺮﻋﻬﺪه ﺑﮕﻴﺮد.

صفحه لاگین

 

۲- فرم ثبت نام

کار بر با تکمیل کردن این بخش مشخصات و نام کاربری و کلمه عبور خود را ثبت کرده است و میتواند برای ورود به نرم افزار پروژه مدیریت کتابخانهاقدام کند.

فرم ثبن تام

 

۳- فرم صفحه اصلی

در این فرم ادمین دسترسی به تمام بخش ها را دارد.

برای اینکه یک سری خصوصیات را به فرم خود ایجاد کنیم ابتدا باید از یه ابزار به اسم  menu strip استفاده کنیم در این قسمت اطلاعات پایه، تحویل،امکانات،درباره ی ما ، و خروج از نرم افزار طراحی شده است.

 

۴- فرم ثبت کاربران

با کلیک بر روی این گزینه  اطلاعات پایه  گزینه های کاربران باز میشود.وadmin  میتواند کاربر جدیدی را ثبت نماید و در قسمت لیست کاربران میتواند اطلاعت مهم آن شخص را مشاهد کند. تصویر اضافه کردن یک کاربر جدید با پرکردن فیلدهای نام، نام خانوادگی، نام کاربری و کلمه عبور یک کاربر جدید به لیست کاربران اضافه نمود.

ثبت کاربران

 

۵- فرم لیست کاربران

اطلاعات وارد شده در فرم ثبت کاربران ذخیره میشوند و user  میتواند آنها را در یه فرم جدا به اسم لیست کاربران مشاهده کند.

اطلاعات ثبت شده در فرم ثبت کاربران ابتدا برای مشاهده ی آنها در لیست کاربران می بایست فراخوانی شوند و  user بتواند آنها را مشاهده کند در صورت صحیح بودن آنها را ذخیره کند در غیر این صورت user  میتواند اطلاعات را ویرایش ، حذف ، جستجو و حتی یک کاربر جدید را به لیست کاربران اضاف کند.

لیست کاربران

 

۶- فرم اضافه کردن اعضا

در فرم مشخصات اعضا ابتدا باید فیلد های کد عضو، نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن، آدرس و در آخر یک عکس، را پر کنید. باید فیلد کد عضو و کد ملی را پر کرد و کد ملی تکراری نباشد در غیر اینصورت کاربر با error مواجه خواهد شد.

اضافه کردن اعضا

 

۷- فرم لیست اعضا

در فرم لیست اعضا وقتی عضو جدیدی را ثبت میکنیم  admin  میتواند با مراجعه به لیست اعضا عضو جدید را مشاهده کند در صورت تکمیل و صحیح بودن اطلاعات ثبت نهایی صورت میگیرد و  در صورتی که اشتباه باشد میتوان اطلاعات را ویرایش و حذف نمود در اینجا هم میتوان عضو جدیدی را هم به لیست اعضا اضافه نمود و با زدن کد عضویت و کد ملی میتوان عضو را جستجو کرد.

فرم لیست اعضا

 

۸- فرم ثبت کتاب

در فرم ثبت کتاب فیلدهای کد کتاب و نام کتاب الزامی است و کد کتاب نباید تکراری باشد در غیر این صورت admin با error  مواجه میشود.

فرم ثبت کتاب

 

۹- فرم لیست کتاب

در فرم لیست کتاب ها وقتی کتاب جدیدی را ثبت میکنیم  admin  میتواند با مراجعه به لیست کتاب،کتاب جدید را مشاهده کند در صورت تکمیل و صحیح بودن اطلاعات ثبت نهایی صورت میگیرد و  در صورتی که اشتباه باشد میتوان اطلاعات را ویرایش و حذف نمود در اینجا هم میتوان کتاب جدیدی را هم به لیست کتاب ها اضافه نمود و با زدن کد کتاب و نام میتوان کتاب را جستجو کرد.

فرم لیست کتاب

 

۱۰- فرم تحویل کتاب

همان طور در تصویر مشاهده میکنید: با کلیک بر روی این گزینه  تحویل کتاب گزینه های تحویل کتاب و پس دادن باز میشود.و admin  می تواند کتاب جدیدی را ثبت نماید، و با کلیک بر روی گزینه ی پس دادن کتاب مورد نظر از لیست کتاب حذف خواهد شد. در قسمت لیست کاربران میتواند اطلاعت مهم آن شخص را مشاهد کند. و با کلیک بر روی گزینه انتخاب،  اطلاعات نام عضو و کد عضو برای admin  ظاهر میشوند و برای نام کتاب و کد کتاب به همین ترتیب عمل میکند.

فرم تحویل کتاب

 

۱۱- فرم پس دادن کتاب

برای پس دادن کتاب بر روی گزینه انتخاب کلید کرده تمام اطلاعات عضو برای کاربر قابل مشاهده میباشد و تعداد روز هایی که عضو کتاب را از کتابخانه تحویل گرفته است و با کلیک بر روی گزینه پس دادن کتاب از لیست حذف خواهد شد.

فرم پس دادن کتاب

 

۱۲- فرم درباره ما

تهیه شده توسط تیم برنامه نویسی دیجی اسکا در بهار ۱۴۰۰

 

۱۳- فرم خروج از نرم افزار

با استفاده این دستور کاربر یا عضو از برنامه خارج میشود

 

همین حالا با خرید این پروژه کسب و کار خود را شروع کنید

 

پایان نامه درباره سی شارپ تصویر دوم

 

پیشنهاد میکنیم سورس کد نرم افزار درمانگاه را هم مطالعه کنید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.