سورس کد نرم افزار zip
نوع فایل
سی شارپ (c#)
حجم فایل
485 کیلوبایت
تاریخ انتشار
۱۷ آبان ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
380 بازدید
43,000 تومان

سورس کد نرم افزار zip به زبان سی شارپ #c

سورس کد نرم افزار zip به زبان سی شارپ #c

نام پروژه : سورس کد نرم افزار zip به زبان سی شارپ

نرم افزار مورد نیاز: Microsoft Visual Studio

زبان برنامه نویسی : سی شارپ – #c

تعداد فرم : ۲

توضیحات کلی سورس کد نرم افزار زیپ (zip)

امروزه استفاده از نرم افزار های استخراج کننده و فشرده سازی تقریبا مورد استفاده همه است. نرم افزار هایی مانند RAR و یا ZIP که جزع معروف ترین نرم افزار های هستن که استفاده هستند و برای همه کاربران که با سیستم ها کار میکنند است. نرم افزاری برای فشرده سازی فایل ها در یک فایل فشرده و محافظت از آن فایل ها به کار برده می شود.

در این مقاله ما به شما سورس کد نرم افزار zip معرفی میکنیم که توسط تیم برجسته دیجی اسکا طراحی و ساخته شده است. این تیم با هدف بهبود و توسعه نرم افزاری پر کاربرد و کاملا ایرانی گامی برای آسان تر کردن کار ها طراحی کرده است. و مورد نیاز دانشجو هایی که در رشته نرم افزار کامپیوتر هستند برای ارائه پروژه پایانی و ارائه آن مناسب است.

سورس کد zip یکی دیگر از پروژه های سورس کد است که توسط تیم برجسته مهندسی دیجی اسکا در آذر ۱۴۰۰ طراحی و برنامه نویسی شده است. این پروژه به زبان ویژوال استدیو با سی شارپ برنامه نویسی شده است. این پروزه با تمامی نسخه های سی شارپ قابل باز شدن است. و می توانید به راحتی آن را اجرا کنید و ویرایش کنید.

سورس کد نرم افزار zip به چه درد میخورد؟

سورس کد ها معمولا کد های آمده یک نرم افزار هستند که می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. به طور کلی می توان گفت بعد از تهیه این سورس کد شما تمامی کد هایی که برای ساخت نرم افزار zip نیاز دارید را به دست میارید. و دقیقا مانند نرم افزار اصلی zip عمل میکند که میتوانید فایل ها را فشرده و یا استخراج کنید. و در ادامه تصاویری از محیط نرم افزار و امکانات این نرم افزار را مشاهده میکنید.

 

امکانات پروژه سورس کد نرم افزار زیپ

  • فشرده سازی فایل ها
  • استخراج کردن فایل ها
  • امکان انتخاب فایل های دلخواه در سیستم برای فشرده سازی و استخراج کردن
  • انتخاب مسیر دلخواه برای فشرده سازی و یا استخراج فایل های انتخابی

محیط کار با پروژه مدیریت ماشین حساب

فرم اول – استخراج : در این فرم دو کادر وجود دارد که اولین برای انتخاب فایل فشرده است که قراره آن را استخراج کنیم. و دوم برای محل استخراج آن فایل هست که میتونید به صورت دلخواه محل ذخیره آن را انتخاب کنید.

سورس کد نرم افزار zip - برای استخراج کردن

 

فرم دوم – فشرده سازی: همانطور که در این فرم مشاهده میکنید می توانید فایل که قصد فشرده کردن آن را در قالب zip دارید انتخاب کنید و محل که ذخیره می شود به صورت دستی انتخاب کنید.

سورس کد نرم افزار zip - برای فشرده سازی

در پروژه دانشجویی سورس کد نرم افزار زیپ که به زبان سی شارپ نوشته شده است شما به سادگی می توانید سورس کد را با برنامه ویژوال استدیو باز کنید و هر قسمت را به صورت دلخواه ویرایش و اطلاعات خود را جایگزین کنید.

شما می توانید پروژه سورس کد نرم افزار zip را خرید کنید و از آن برای پروژه های مشابه و یا پروژه های درسی پایان ترم برای دروس رشته کامپیوتر استفاده نمایید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.