تاریخ انتشار
۳ تیر ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
409 بازدید
21,000 تومان

مقاله درباره تاریخچه و چشم انداز حسابداری

تاریخچه و چشم انداز حسابداری

موضوع مقاله : تاریخچه و چشم انداز حسابداری

نوع فایل : (word) – قابل ویرایش میباشد.

گرایش : رشته حسابداری و غیره..

مقاله word تاریخچه و چشم انداز حسابداری برای دانشجویان و دانش آموزان  رشته حسابداری و غیره .. ما در اینجا در مورد تاریخچه و چشم انداز حسابداری توضیحات کامل به صورت قالب فایل ورد (word) آورده ایم.

این مقاله دارای صفحه مشخصات فردی است و  همچنین دارای فهرست مطالب می باشد. به طور کامل این فایل قابل ویرایش می باشد و در قالب Word است. می توانید آن را مطابق با سلیقه خودتان ویرایش نمایید.

مقدمه ای از این مقاله..

با افزایش تعداد شرکت ها، البته یک نیاز برای اطلاعات مالی اضافه به وجود آمد. که لیت لتون (۱۹۳۳) در کتاب اختصاصی (ترقی حرفه حسابداری) به صورت علم عدد فراخوانده است. بدون دانش مستقیم از یک کسب و کار. سرمایه گذاران باید صورت حساب های مالی برای اطلاعات استناد می کردند. و برای ایجاد آن صورت حساب ها به روش های حسابداری پیچیده ای نیازمند بودند. مسئولیت حسابداران. بنابراین. برتر از فقره های ثبتی ساده برای حساب آوردن آمایش. طبقه بندی و تجزیه و تحلیل های صورتی حساب های مالی بسط شد چنانچه جان ال کری (۱۹۶۹) در (ظهور حرفه حسابداری) نوشت در قرن نوزدهم دفتر داری درون حسابداری بسط یافت.

به علاوه، چنانکه توسعه شرکت یک نیاز بزرگتر برای خدمات حسابداری ایجاد کرد، مطالعه تجارت و حسابداری بیشتر مهم شد. هر چند آنجا مدارس کسب و کار تجاری و متن های منتشر شده دربارۀ حسابداری و دفتر داری وجود داشتند، کالج های سنتی از بسیاری مطالعات کسب و کار و حسابداری چشم پوشی کرد. در سال ۱۸۸۱، هر چند مدرسه مالی و اقتصادی وارتون تأسیس شد و در سال بعد مدرسه حسابداری به برنامه آموزش آن اضافه شد. هنگامی که دانشگاه های بزرگ مدارس بازرگانی را خلق کرد. حسابداری، یک جایگاه مهم در برنامه آموزش بدست آورد.

تاریخچه و چشم انداز حسابداری

با جدایی مدیریت در شرکت ها، البته یک نیاز برای یک قسمت مستقل برای بررسی صورت حسابهای مالی به وجود آمد. به برخی برای جلب علاقه صاحبان و رسیدگی اینکه صورت حساب ها بدرستی شرایط مالی شرکت را بیان می کنند، نیازمند شد. علاوه براین اغلب یک توقع برای اینکه یک بررسی مستقل که آیا مدیران در وظایف امانتی برای صاحبان متخلف بودند، وجود داشت. به علاوه به دلیل اینکه قرن بیستم اخیر یک دورۀ ادغام صنعتی بزرگ بود، به برخی برای بررسی ارزش های گزارش شده شرکت ها نیاز شد. حسابدار عمومی مستقل، یک شخص که وظیفه ای مدیریت یک شرکت نبود بلکه برای سهام داری آن و سرمایه گذاری بالقوه، دانش و مهارت هایی برای برخورد با این نیازها فراهم کرد.

در سال ۱۹۱۳، مسئولیت ها و فرصت های شغلی برای حسابداران یک بار دیگر با تصویب اصلاحیه ششم برای قانون اساسی آمریکا بسط داده شد، که یک مالیات درآمدی فدرال تصویب شد. حسابداران بعدی با اجرای یک مالیات ملی با مصوبه اخیر قانون عوارض مالیاتی شرکت آشنا شده بودند. با وجود قانون اخیر، هر چند، شرکت های زیادی سیستم های مناسب برای تعیین درآمد مالیات بردار برقرار نکرده بودند و با مفاهیمی مثل کاهش بها و حسابداری (accrual) کنند آشنا بودند.

 

لینک دانلود این مقاله به صورت کامل بعد از خرید قانونی نمایش داده می شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.