تاریخ انتشار
۳ تیر ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها
591 بازدید
38,000 تومان

گزارش کارآموزی در اداره تربیت بدنی رشته حسابداری

گزارش کارآموزی در اداره تربیت بدنی

موضوع گزارش: گزارش کارآموزی در اداره تربیت بدنی

نوع فایل : (word) – قابل ویرایش میباشد.

گرایش : رشته حسابداری و غیره..

گزارش کار آموزی مقاله word گزارش کارآموزی در اداره تربیت بدنی برای دانشجویان کارشناسی و کاردانی  رشته حسابداری و غیره .. ما در اینجا در مورد گزارش کارآموزی در اداره تربیت بدنی توضیحات کامل به صورت قالب فایل ورد (word) آورده ایم.

این مقاله دارای صفحه مشخصات فردی است و  همچنین دارای فهرست مطالب و ۳ فصل می باشد. به طور کامل این فایل قابل ویرایش می باشد و در قالب Word است. می توانید آن را مطابق با سلیقه خودتان ویرایش نمایید.

مقدمه ای از این گزارش..

برای پی بردن به اهمیت ورزش و لاینفک بودن آن از زندگی انسان ها در طول تاریخ. خوب است بحثی پیرامون تاریخچه ورزش داشته باشیم. اصل ورزش را از یونان دانسته اند که.. به منظور چابکی بدن و ایجاد قوّت انجام می یافت و پاروزنی، بوکس، کشتی، شنا، شمشیر زنی، تیراندازی، اسکی و ورزش هایی چون بیس بال. سافت بال و بسکتبال و انواع فوتبال و چوگان بازی، والیبال، گلف، انواع تنیس. شنا، پرتاب وزنه و… جزو ورزش محسوب می شوند.

اولین ملتی که ژیمناستیک را بنیان و آن را نام نهاده اند، یونانیان قدیم می باشند. که ابتدا اصول ورزش در یونان خیلی خشن و ناصحیح بود و اولین نتیجه از ورزش را بزرگ نمودن عضلات بدن می دانستند. بعدها ورزش در یونان به شکل ریسمان بازی (جان بازی) درآمد و برای آن اهمیت زیادی قائل بودند و عمل کنندگان آن را آکروبات می نامیدند و این نوع حرکات را آکروباتیک می گفتند. به محل هایی که در آن جا ورزش می نمودند. ژیمنازیوم گفته می شد. که مهم ترین آنها یکی لیسه و دیگری آکادمی نام داشت و چون مردم در آن محل ها لخت ورزش می کردند. کلمه ژیمناز از کلمه گیمنوس که به معنای لختی است. گرفته و به آن محلها نام نهادند و بعداً به عموم ورزش های بدنی نیز ژیمناستیک نام گذاشته شد.

گزارش کارآموزی در اداره تربیت بدنی

مورخ مشهور، ویل دورانت می نویسد: «آن (مدینه فاضله بچه ها) فنون خانه داری را به دختران و فنون شکار و جنگ را به پسران می آموختند و به پسران آموزش می دادند که چگونه شکار کنند و ماهی بگیرند و شنا کنند و همچنین شخم زدن کشت زارها، دام گستری، دام پروری و نشانه روی با تیر و نیزه را می آموختند، تا در جمع مخاطرات زندگی توان محافظت و حراست از خویش را دارا باشند.»

اما اگر بیشتر در مسأله دقت کنیم، درخواهیم یافت تعلیم و تربیت در حقیقت با پدایش و سکنی گزیدن بشر در روی زمین آغاز شده است. خاک و سنگ و کوه و تپه و دریا و جنگل و جویبار و دیگر مظاهر طبیعت و نیز خود زندگی و نیازهای آن، نخستین کتابهای درسی نوع بشر بوده اند.

لینک دانلود این مقاله به صورت کامل بعد از خرید قانونی نمایش داده می شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.