تاریخ انتشار
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدیدها
427 بازدید
36,000 تومان

کانفیگ اولیه ویندوز سرور

windows server

موضوع پروژه: کانفیگ اولیه ویندوز سرور

گرایش: مهندسی کامپیوتر

 

قسمتی از این پروژه..

مقدمه

این روزها یکی از شغل های.. پر درآمد در زمینه اینترنت وب مستری و داشتن یک وب سایت پر بازدید است. مسلما داشتن یک وب سایت پر بازدید بیزینس شما را گسترش خواهد داد و به درآمد بالاتری خواهید رسید، اگر شما نیز صاحب یک وب سایت یاشید یا سایت های مشتریان خود را میزبانی می کنید یکی از مهمترین دغدغه های شما سرعت لود سایت و امنیت سایت و سرور میزبان سایت شماست.

احتمالا برای میزبانی سایت خود یک سرور مجازی یا اختصاصی نیز تهیه کرده اید اما دانش و توانایی مدیریت آن را ندارید و حوصله یادگیری تخصص های مدیریت سرور و امنیت سرور و کانفیگ سرور را نیز ندارید. شاید از خود بپرسید:

اصلا کانفیگ سرور چیست و به چه درد میخورد؟

بطور ساده وقتی شما یک سرور تهیه میکنید فرق نمیکنه مجازی باشد یا اختصاصی ، سرور شما با یک سیستم کامل و یا کنترل پنل بصورت خام در حد نصب و راه اندازی اولیه به شما تحویل داده خواهد شد و تا زمانی که سرور کانفیگ نشود و ایمن سازی نشود شما از حداکثر منابع و قدرت سرورتون نمیتوانید استفاده کنید. داشتن یک کانفیگ صحیح و خوب و اصولی که توسط یک متخصص انجام شود باعث افزایش سرعت لود سایت های روی سرور و تامین امنیت اطلاعات سایت های شما و جلوگیری از مشکلاتی مانند هک شدن خواهد شد و شما این اطمینان را نیز خواهید داشت که از حداکثر منابع سرورتون استفاده می شوند و سایت های شما با کمترین مشکلات و بهترین سرعت به کار خود ادامه خواهند داد.

این روزها در کشور ما ۲ کنترل پنل مدیریت هاستینگ رواج زیادی دارد. که مهترین آنها کنترل پنل سی پنل (Cpanel) و کنترل پنل دایرکت ادمین (Direct admin) است. و اکثر کسانی که یک سرور برای میزبانی دارند از این دو کنترل پنل استفاده میکنند.

ویندوز سرور

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.