کتاب آموزش جامع برنامه نویسی سی شارپ #c
نوع فایل
پی دی اف (PDF)
حجم فایل
7 مگابایت
تاریخ انتشار
۱۵ آبان ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها
441 بازدید
رایگان

دانلود کتاب آموزش جامع برنامه نویسی

کتاب آموزش جامع زبان برنامه نویسی سی شارپ #c

کتاب آموزش جامع برنامه نویسی سی شارپ #c

نام کتاب: آموزش جامع زبان برنامه نویسی سی شارپ #c

استاد:اسلام احمد زاده

زبان برنامه نویسی : سی شارپ

گرایش : مهندسی نرم افزار

 

کتاب آموزش جامع زبان برنامه نویسی سی شارپ

کتاب آموزش کامل سی شارپ که به دست استاد اسلام احمد زاده نوشته شده است. تا شما ایرانی ها عزیز با خواندن این کتاب دانش برنامه نویسی خود را تقویت کرده. و در راستای هدف های بزرگ گام بردارید. تهیه این کتاب کاملا رایگان بوده و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. در این کتاب میتوان گفت تمام مباحث مربوط به برنامه نویسی سی شارپ گفته شده است.

دانشجویان رشته کامپیوتر باید حتما این کتاب را مطالعه کنند!

از آن جایی که به کتاب آموزش جامع زبان برنامه نویسی سی شارپ می پردازیم, باید گفت یادگیری زبان سی شارپ به همین راحتی که فکرشو میکنید نیست.! کسانی که در حوزه کامپیوتر و برنامه نویسی فعالیت میکنند میدانند که برای شروع برنامه نویسی باید گام هایی زیادی برداشت تا به موفقیت رسید.

از جمله خواندن این کتاب به شما کمک میکند که به صورت پایه از ۰ تا ۱۰۰ زبان برنامه نویسی سی شارپ را به طور تکمیلی و در آینده به صورت پیشرفته یاد بگیرید.

و اما چرا می گوییم خواندن کتاب های برنامه نویسی مناسب ما است؟

قبل از اینکه بدونید نگاه به اطراف رایانه ها و تلفن های همراه بیندازید و میبینید که نرم افزار های زیادی هستند که توسط بسیاری از برنامه نویسان ساخته شده اند.! با پیشرفت علم و دنیای برنامه نویسی آدم های خلاق و باهوش در این زمینه فعالیت می کنند و هر ایده و راه مناسب که در ذهن داشته باشند زود آن را پیاده سازی می کنند. و قطعا شغل پر درآمد میتوانند داشته باشند, پس حالا میدونید که داشتن دانش برنامه نویسی بسیار مفید هست.

سعی کنید کتاب که مطالعه میکنید و یا آموزشی که میبینید به طور منظم در هر ساعات از روز که دوست داشته باشید برای آن وقت بزارید. اصلا عجله ای در این کار نیست! با دقت بیشتر و تلاش بیشتر و صبر بیشتر شما به یک برنامه نویس خبره تبدیل می شوید.

یادگیری برنامه نویسی به چه درد ما میخوره؟

قطعا این یکی از بیشترین سوال هایی هست که خیلی ها موقع یادگیزی برنامه نویسی از خود میپرسند. خب جواب خیلی ساده است شما همینطور که دارید تمرین می کنید و یاد میگیرید قطعا شرایط شغلی خوبی برای خودتون درست می کنید. و میتوانید در این راه کسب و کار برای خودتون ایجاد کنید.!

یک کسب و کار دائم مانند اینکه شما بعد از گذراندن این آموزش ها قادر خواهید بود برنامه ها و نرم افزار های مختلفی طراحی کنید و آن ها را در سایت ها و مارکت ها به طور دائم بفروشید.

دانلود رایگان کتاب آموزش سی شارپ به زبان فارسی قدم به قدم

دانلود کتاب آموزش جامع برنامه نویسی

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.